02.04.15. ДУ «НМЦ «Агроосвіта»
Семінар-аукціон педагогічних ідей. Обмін досвідом
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому середовищі»
WEB - система на підтриму навчального процесу
Робота в мережі орієнтована на організацію взаємодії між викладачем та студентами. «Педагогіка соціального конструктивізму» в даному разі означає:
· Викладач менше зациклюється на звичайній публікації матеріалів, якими студенти повинні оволодіти, та подальшим виставленням оцінок.
· Викладач з простого "джерела знань" перетворюється на рольову модель культури навчальної групи, зв'язуючись зі студентами в індивідуальному порядку і працюючи за їх особистими потребами, одночасно з цим направляючи дискусії і діяльність всієї групи для досягнення загальних навчальних цілей.
Основні принципи навчального процесу з урахуванням ІКТ:
В мервжі "традиційні" ролі того, хто навчає, і хто навчається, можуть бути змінені або скасовані шляхом редагування дозволів курсу або діяльності. Студенти можуть, наприклад, бути модераторами форуму.
Спільний пошук групою відповіді на складне питання (діяльність Wiki), тобто творчість з іншими та для інших, є потужним засобом навчання.
Читання й написання продуманих повідомлень форуму може змінити і поглибити наше власне розуміння.
За допомогою приватних повідомлень онлайн-обговорення викладач дізнається про устремління і труднощі стриманих студентів, та враховує це в навчальних підходах.
ІКТ - засіб спілкування викладача зі студентами, що є найважливішім. Він дозволяє оперативно надавати студентам лекційні матеріали, інструкції до лабораторних робіт, поточні рейтинги, новини і оголошення; дозволяє оперативно надавати відповіді на студентські питання, причому відразу для всієї „віртуальної спільноти”, пов’язаної з даним курсом; дозволяє оперативно інформувати студентів про результати перевірки завдань.
Висновок: ІКТ - потужний ресурс НВП. Практикою перевірено.
За матеріалами
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0CFMQFjAH&url=http%3A%2F%2Fweb.asu.ntu-kpi.kiev.ua%2Fmoodle%2Ffile.php%2F1%2FMoodle_Lect.doc&ei=udwbVeS5BMutsAHbs4PYAg&usg=AFQjCNE0M7Zr4uM_V-m7AIY85gnd1dKnRQ&sig2=7vaEyBD_-bhXBsEnfyMehw&bvm=bv.89744112,d.bGg&cad=rjt
Методичні розробки
Подих часу в творчих роботах шанувальників вітчизняної історії
Проектні технології навчання, 2012р.
Використання на заняттях олс
(опорно-логічних сигналів і конспектів)
на основі системи В. Шаталова. 2010р.
Педагогічний бюлетень
як картина діяльності навчального закладу, педагогічного
та студентського колективу технікуму, 2008-14рр.